søndag den 19. oktober 2014

Tadaahh: Vinderne af billetter til Kreative dage er….

Tusind tak til alle I, der deltog i min lille give away. Man kan ikke undgå at blive helt glad over at høre om alle de gode oplevelser, man kan have sammen over godt håndarbejde!

Fordi I er så mange, der har deltaget, har jeg smidt to ekstra billetter i puljen, så tre af jer får lov til at invitere en søster/mor/datter/veninde... med til Fredericia.

Random.org var min lille hjælper, og vinderne blev:

Gitte, som skrev: Jeg vil tage både min mor og søster med så vi kan få en rigtig tøsetur.

Anette, som skrev: Skal helt sikkert til Fredericia. Og så tror jeg da min søster skal med :-)

Bente/Trolderier, som skrev: Aaah, det kunne være genialt med en venindetur eller måske en mor/dattertur - hvem mon har plads i kalenderen?! :-)

Jeg har skrevet til vinderne. 

Og til alle I andre: Håber vi ses i Fredericia alligevel :)

God søndag aften.

3 kommentarer:

  1. Jeg har altid mere held ikærlighed, så deeett:-)

    SvarSlet
  2. Nej, hvor skønt!! Jeg synes godt nok ikke jeg har modtaget en mail dog?! :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke til de heldige vindere :-)

    jeg vil spørge DU og dine skønne LÆSERE om I vil være med til at KNÆKKE CANCER via "Danske Bloggers indsamling til Knæk Cancer" - Bloggere og Læsere samlet ind og er med til at gøre en forskel. Indsamlingen løber til den 14.nov.-14

    Jeg har selv alvorlig kræft, kender flere som har, samt de som desværre ikke overlevede.
    Vil I være med?? Det er nemt, se her ved at trykke på mit navn eller følge linket:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/10/knk-cancer-danmark-rundt-nu.html

    Jeg håber at høre fra dig og at vi bliver mange som står sammen mod kræften :-)
    Mange hilsner fra Maria

    SvarSlet