søndag den 13. oktober 2013

Nye babytæpper i Semilla


Lige siden jeg modtog det lækre uldgarn, Semilla, har jeg tænkt, at det ville egne sig godt til tæpper. Det er sindssygt blødt og lækkert - og nuancerne er simpelthen så smukke. 

Mine eksperimenter ledte mig hurtigt i retning af babytæppet med det fine bølgemønster. Det blev til foreløbigt tre forskellige farvekombinationer og du kan købe kittet lige her. Hvis du mere har lyst til selv at lege med farver, kan du også købe opskrift og garn hver for sig lige her og her.

Søndag til onsdag er jeg på en lille miniferie i Milano, så hvis du handler i min webshop i løbet af disse dage, bliver ordren afsendt torsdag. 

Ciao - og god søndag :) 

//Camilla

7 kommentarer:

  1. Jeg har også hæklet babytæpper i det til både mine egne og til barselsgaven. Det er perfekt og ældes på den gode måde.

    SvarSlet
  2. hvor er de flotte - minder mig om gamle dage hvor min mors moster der hæklede mange håndklæder efter det mønster - bare fine :-)

    SvarSlet
  3. Og mønstret er bare så fint -Tror godt jeg kunne blive afhængig af at hækle det... Nu hvor det bare kører;-)

    SvarSlet
  4. De er simpelthen så smukke! Jeg skal så meget hækle sådan et så snart chancen byder sig :)

    SvarSlet
  5. Det er så smukt. Har også købt garn og opskrift men kan simpelthen ikke få det rigtige mønster frem:((

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg ked af at høre. Skriv mig en mail - så skal jeg prøve at hjælpe.
      //Camilla

      Slet
  6. Du har prøvet Camilla... Det hjalp ikke;) :(

    SvarSlet